czwartek, 7 stycznia 2016

UAM MOJĄ UCZELNIĄ - KONKURSOWO



Próbuję rozwijać się w kierunku fotografii i wciskam się w każdy możliwy konkurs, jaki mi się nasunie i w jaki jestem w stanie się wpasować. Z tego powodu też wzięłam w tym roku udział w V Edycji Konkursu Jubileuszowego mojego uniwersytetu. Motywem przewodnim było hasło „UAM moją uczelnią”.
 
Chodziło głównie o pokazanie ludzi i ich wkładu w uczelnię – pracowników, studentów. Ostatecznie temat okazał się zbyt trudny – udział wzięło tylko pięć osób, a zdjęć było zbyt mało, by je gdziekolwiek wykorzystać. Nikt nie został zwycięzcą, wszyscy dostaliśmy małe nagrody pocieszenia i uścisk prorektora ;)
 
Chciałabym się z wami podzielić moim wkładem i interpretacją tematu. Pomysł przyszedł do mnie podczas leniwych zajęć z wf-u, jak sobie dreptaliśmy z kijkami. Wymyśliłam, że przedstawię typowego studenta konkretnego wydziału przed budynkiem, w którym się uczy. Chodziło mi o stereotypowe pokazanie tego, czym się student zajmuje, z czym się jego kierunek kojarzy – oczywiście w pozytywnym sensie. Nie wszędzie mi się to udało, miałam też mało czasu, żeby rozszerzyć pole działania.

Nie wiem, czy moja konwencja zalicza się do obszaru zagadnienia. Jak już wspominałam – temat był trudny. Nie chciałam wbijać nikomu na wykład i fotografować obcych mi ludzi. Jeszcze nie mam doświadczenia w uzgadnianiu, czy dana osoba chciałaby się poddać zabiegowi upubliczniania ;)  

Przy burzy mózgów i robieniu zdjęć pomogli moi znajomi. Bardzo wam dziękuję za zaangażowanie. Mam nadzieję, że w tym roku też mnie wspomożecie! ;)
 


Zastanawiam się, czy jesteście w stanie zgadnąć, czym zajmują się osoby przedstawione na zdjęciu? Jeśli tak, to osiągnęłam efekt zamierzony ;) 

Jak waszym zdaniem pasuje moja konwencja do tematu? Jestem ciekawa waszych odczuć. Może macie własne pomysły, jak można to zinterpretować?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Chwalipiętka

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi