wtorek, 15 września 2015

Chwalipiętka wkracza do akcji!

Powoli coś się tu dzieje. Powoli, bo ogarnęło mnie na chwilę powakacyjne lenistwo i przełożyłam pracę nad blogiem na później. Później nadeszło, więc czas się w sobie zebrać :) 

Pokrótce o tym, co się tu znajdzie, mówię w zakładce O MNIE (na górze ją znajdziecie). Siebie też tam przedstawiłam. Cześć jeszcze raz, jestem Ola i szukam pozytywnych wibracji. Poza tym lubię się chwalić i mam zamiar nagminnie to wykorzystywać.

Na blogu na pierwszym miejscu znajdziecie lumpeksowe stylizacje i moje fotografie, które będę próbowała dopracowywać do perfekcji. Nie wychodzę pierwsza z takimi pomysłami, można znaleźć mnogość blogów o podobnej tematyce (sama mam je w zakładkach i bardzo lubię). Mnie to nie zraża! Chcę pokazać wam, że kupując w ciuchlandach można wyglądać nawet jak wychodząc od ZARY. I to o wiele taniej!

Fotografią zaś interesuję się już kilka lat i nadal się wszystkiego uczę (głównie dlatego, że wszystkiego szybko zapominam...). Swoimi postępami, uchwyconymi chwilami i inspiracjami także się z wami tu podzielę. 

A oprócz tego pochwalę się wyjazdami (uwielbiam podróżować) i tym, jak mi idzie w zdrowym odżywianiu. Szukam porządnej motywacji, bo ta szybko przychodzi i równie szybko ucieka :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Chwalipiętka

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi